AIMS IMPROVE UW AFAS PARTNER

 

Onze medewerkers komen oorspronkelijk uit het vakgebied HR, Payroll & Finance. Zij hebben zich later AFAS machtig gemaakt. Hierdoor zijn zij bekend met de processen binnen uw organisatie en staan zij dicht tegen de gebruiker aan.

Beter inzicht in uw AFAS administratie

U wilt toch doorlopend inzicht in uw bedrijfsadministratie en een accountant die u automatisch voorziet van inhoudelijke informatie die u nodig heeft om de onderneming op koers te houden? 

De software van AFAS wordt gebruikt door de 20 grootste accountskantoren van Nederland maar is in samenwerking met AIMS Improve ook gewoon beschikbaar voor u. Door te werken met de software van AFAS werken we samen met u in de cloud en heeft u zelf ook inzicht in uw administratie. U kunt makkelijk aanleveren door gebruik te maken van onze scanner-app voor bonnetjes en eenvoudig inkoop- en verkoopfacturen doormailen naar uw eigen administratie. We maken gebruik van de automatische bankkoppeling met RABO, ING, ABN en BUNQ of we lezen bankafschriften in. 

 

Boekhouden met het online platform van AFAS

Het online platform van AFAS heeft een aantal grote voordelen:

  • 24/7 toegang tot uw administratie: thuis, onderweg en zelfs op reis kunt u de boekhouding checken. In elke tijdzone ter wereld. 

  • Praktische apps: geen ergernis met omslachtig inloggen, tijdrovend scannen of vergeten bonnetjes. Foto maken, verzenden, klaar. 
  • Automatische bankkoppeling: bankmutaties kunnen direct verwerkt worden in de administratie. Altijd de meest actuele financiële informatie. 

In het klantportal van AFAS wordt alle communicatie direct vastgelegd en zijn alle zaken zoals rapportages, jaarrekening, aangiften, emails en overige documenten beschikbaar voor de daartoe bevoegde medewerkers. 

 

Realtime altijd uw financiële informatie beschikbaar 

AIMS Improve is dienstverlenend partner van AFAS en heeft diverse tools ontwikkelt waarbij per branche managementinformatie is ontwikkelt. Het maakt onze werkzaamheden efficiënter en U beschikt daardoor altijd over actuele informatie over uw onderneming zoals inzicht in het resultaat, facturatie, marges van uw omzet.

Het verschaffen van inzicht aan informatie is een standaardonderdeel van onze dienstverlening. Er worden hiervoor geen kosten in rekening gebracht. Op deze wijze heeft AIMS Improve meer tijd om proactief kansen, afwijkingen en problemen te signaleren. We kunnen u dus beter en sneller adviseren. 

 

Vaste afspraken voor uw AFAS administratie

Wij werken graag met vaste prijsafspraken zodat onze kosten nooit een verrassing zijn. Het maakt niet uit of: 

  • Wij de gehele administratie voor u uitvoeren 
  • U de administratie via ons AFAS portal verwerkt of aanlevert 
  • U de administratie verwerkt in een eigen omgeving van AFAS 
  • U de administratie verwerkt in een ander software pakket 

Naaste de vaste prijs is er 1 vast aanspreekpunt voor u als ondernemer en beschikt u over team van specialisten op het gebied van ICT, Fiscaal, HR en salarisverwerking. 

Gerelateerde klantverhalen