AFAS EXPERTDESK

 

U heeft een specifieke vraag die u graag wilt voorleggen aan een AFAS consultant. Uw eigen AFAS applicatiebeheerder heeft te weinig tijd voor eigen projecten of er zijn teveel lopende actiepunten vanuit uw organisatie. In deze gevallen helpen wij u graag vanuit onze eigen Expertdesk. Direct telefonisch contact met een expert in AFAS zonder vaste maandelijkse kosten.

Expertdesk

Veel van onze klanten hebben tijdens of na de implementatie en optimalisatie van AFAS vragen die ze graag aan een AFAS expert willen voorleggen. Hiervoor hebben wij de Expertdesk in het leven geroepen. Wie contact opneemt, kan een vraag of incident voorleggen zonder daarvoor vaste maandelijkse kosten te betalen. Wel vragen we om een aantal vaste key-users vooraf aan ons door te geven, die we toegang geven tot onze Klantportal. 

Klantportal van AIMS: 
Uw key-users kunnen onder andere hun vraag/incident melden via onze Klantportal. Het voordeel is dat uw vraag of incident direct wordt geregistreerd en toegewezen aan een van onze AFAS experts. Als de vraag of incident volgens u naar tevredenheid is afgehandeld, laat u dit via onze Portal weten en wordt daarna afgesloten. 

 

De voordelen van de AFAS Expertdesk van AIMS Improve:

Directe telefonische ondersteuning. Als u belt, krijgt u een AFAS Consultant / Expert aan de telefoon die direct met uw incident, gebruikersvraag of inrichtingsvraagstuk aan de slag gaat.
Geen langdurig contract of vaste maandelijkse kosten. Bij geen gebruik van onze diensten, geen kosten.
Standaard tarief. Voor het oplossen van uw vraag of incident betaalt u een standaard uurtarief, afgerekend in minimale blokken van 15 minuten. Dit geldt bij vragen of incidenten met een afhandeltijd van korter dan 4 uur. 
Incidenten of wijzigingen met een behandeltijd langer dan 4 uur. Is uw vraag complex en heeft het een langere behandeltijd nodig dan 4 uur, dan kwalificeren wij deze als een Request For Change. U ontvangt een aparte (deel)offerte waarbij onze reguliere tarieven gelden.

Contact

AIMS IMPROVE
Tingietersweg 2
2031 ES Haarlem

E-mail
info@aimsimprove.nl

Telefoonnummer

Telefonische bereikbaarheid
Maandag tot en met vrijdag, tussen 8.30 en 17.00 uur.

Contact


AIMS IMPROVE

Tingietersweg 2

2031 ES Haarlem
 

Email

info@aimsimprove.nl
 

Telefoonnummer

 

Telefonische bereikbaarheid

Maandag tot en met vrijdag,
tussen 8.30 en 17.00 uur.

 

 

 



Disclaimer | Privacy statement