AFAS EXPERTDESK

 

Je hebt een specifieke vraag die je graag wilt voorleggen aan een AFAS consultant. Jouw eigen AFAS applicatiebeheerder heeft te weinig tijd voor eigen projecten of er zijn teveel lopende actiepunten vanuit je organisatie. In deze gevallen helpen wij je graag vanuit onze eigen Expertdesk. Direct telefonisch contact met een expert in AFAS zonder contract of vaste maandelijkse kosten.

Expertdesk

Veel van onze klanten hebben tijdens of de implementatie en optimalisatie van AFAS vragen die ze graag aan een AFAS expert willen voorleggen. Daarom hebben wij de Expertdesk in het leven geroepen. Wie contact opneemt, kan een vraag of incident voorleggen zonder daarvoor vaste maandelijkse kosten te betalen.

Jouw voordeel

Directe telefonische ondersteuning. Als je belt, krijg je een AFAS Consultant / Expert aan de telefoon die direct met jouw incident, gebruikersvraag of inrichtingsvraagstuk aan de slag gaat.
Geen langdurig contract of vaste maandelijkse kosten. Bij geen gebruik van onze diensten, geen kosten.
Standaard tarief. Voor het oplossen van je vraag of incident betaal je een standaard uurtarief, afgerekend in minimale blokken van 15 minuten. Dit geldt bij vragen of incidenten met een afhandeltijd van korter dan 4 uur. 
Incidenten of wijzigingen met een behandeltijd langer dan 4 uur. Is jouw vraag complex en heeft het een langere behandeltijd nodig dan 4 uur, dan kwalificeren wij deze als een Request For Change. Je ontvangt een aparte (deel)offerte waarbij onze reguliere tarieven gelden.

Contact

AIMS IMPROVE
Tingietersweg 2
2031 ES Haarlem

E-mail
info@aimsimprove.nl

Telefoonnummer
+31 (0)23 5519310

Telefonische bereikbaarheid
Maandag tot en met vrijdag, tussen 8.30 en 17.00 uur.

Contact


AIMS IMPROVE

Tingietersweg 2

2031 ES Haarlem
 

Email

info@aimsimprove.nl
 

Telefoonnummer

+31 (0)23 5519310

 

Telefonische bereikbaarheid

Maandag tot en met vrijdag,
tussen 8.30 en 17.00 uur.

 

 

 



Disclaimer | Privacy statement