ONZE DIENSTEN


AIMS staat voor "AFAS Inrichten Met Standaarden". Klinkt dit tegenstrijdig? Wij vinden van niet. Het is heel goed mogelijk om creatief om te gaan met de standaarden van AFAS.

Muzieknoten zijn immers ook standaard en met slechts 7 noten zijn er onnoemelijk veel mogelijkheden om muziek te maken. 

Ons motto:
Laat AFAS voor u werken zodat u meer tijd over heeft voor uw klanten, patiënten of kinderen. 

Onderstaand de wijze waarop wij u van dienst kunnen zijn.

AFAS OPTIMALISATIE EN PROJECTMANAGEMENT


Heeft uw organisatie (recentelijk) de software van AFAS geïmplementeerd, maar denkt u meer rendement te kunnen halen uit de software? Zijn de nieuwe functionaliteiten of best practices niet beschikbaar voor uw versie van AFAS?

Uw wensen vertalen

Wilt u niet alleen een techneut of IT-professional met kennis van AFAS maar een consultant die ervaring heeft in uw vakgebied? 

Onze consultants hebben als HRM-manager, salarisadministrateur, controller of salesmanager zelf meerdere implementaties meegemaakt. Ze hebben bewust gekozen voor AIMS Improve om als AFAS Consultant u te ondersteunen.


Sparringpartner


Ze zijn niet alleen expert in het vertalen van uw wensen naar de inrichting binnen AFAS, maar ook als ervaringsdeskundige uw sparringpartner.


CONSULTANCY EN AFAS PROFESSIONALS


Heeft u behoefte aan tijdelijke of structurele capaciteit binnen uw organisatie? Maar is het vinden van de juiste medewerker met de juiste competenties en kennis van AFAS een tijdrovend proces?


Specialist in bemiddeling AFAS Professionals

Wij zijn gespecialiseerd in het bemiddelen van AFAS Professionals voor tijdelijke functies. Dit geldt dus ook voor key users van AFAS, zoals salarisadministrateurs, HR adviseurs, administrateurs en (business)controllers.

Heeft u behoefte aan tijdelijke ondersteuning van een AFAS expert of een applicatiebeheerder ook dan zijn we u graag van dienst!.



21 jaar ervaring

Wij beschikken over een uitgebreide database en spreken dagelijks kandidaten.
Uw voordeel? Snel de match van de juiste kandidaat en uw opdracht. 



APPLICATIEBEHEER


Heeft u structurele ondersteuning nodig, een vraag die u direct wilt stellen aan een consultant, heeft uw applicatiebeheerder te weinig tijd voor eigen projecten en zijn er teveel lopende actiepunten vanuit de organisatie?

Applicatiebeheer is maatwerk en natuurlijk per organisatie verschillend. Om uw behoeften in kaart te brengen stellen wij een jaarkalender op conform het model van AFAS. 


AIMS Expertdesk


Voor alle klanten is één behoefte wel gelijk: De mogelijkheid om direct telefonisch contact te kunnen opnemen met een expert. AIMS Improve maakt dit mogelijk door middel van haar Expertdesk, waarbij direct ondersteuning wordt geboden bij AFAS gerelateerde vraagstukken of incidenten. 


Uw voordeel


Wel directe telefonische ondersteuning bij incidenten, gebruikersvragen of inrichtingsvraagstukken.

Geen langdurig contract of vaste maandelijkse kosten.


AFAS KOPPELINGEN EN PRODUCTEN 


Gebruikt uw organisatie andere softwareproducten en legt u daardoor dezelfde gegevens op meerdere plekken vast? Wilt u de kans op fouten en veel verloren tijd sterk reduceren?

Wij beschikken over vele unieke standaardkoppelingen waardoor AFAS realtime gekoppeld kan worden aan uw branche-specifieke applicatie.

Een aantal standaardoplossingen die nader zijn uitgewerkt: Kidvision, Nanny, Workaday, Flexkids, Magemento, Mailchimp, Nedap.

Neem voor meer informatie over koppelingen of een andere applicatie contact met ons op via:

info@aimsimprove.nl  |   023 551 9310












Go2UBL (scan en herken 2.0)


Wilt u een snelle oplossing ten aanzien van de mogelijkheden van “scan en herken” van al uw facturen, (maar bent u bang voor hoge implementatiekosten, vaste maandelijkse kosten, een lang traject en het zoveel mislukte ICT-project?)  AIMS Improve is implementatiepartner van GO2UBL en garandeert u geen implementatiekosten, geen vaste maandelijkse kosten, implementatietijd van 24 uur, een check op dubbele facturen en spookfacturen en de juiste inschrijving van de KvK van uw leverancier.

 Koppeling AFAS Profit met uw webshop


Heeft u een webshop maar worden gegevens van uw klanten in meerdere systemen vastgelegd, is er nog steeds sprake van vele handmatige koppelingen, ontbreekt intern de juiste kennis en zijn de kosten van de koppeling erg hoog en het resultaat onzeker? AIMS Improve heeft een standaardkoppeling waarmee de data van uw webshop en AFAS Profit automatisch met elkaar worden gesynchroniseerd. Door het inrichten van de koppeling verhoogt u de efficiency van uw bedrijfsvoering. De voorraad wordt automatisch aangepast in Profit en uw webshop. Ook worden uw verkooporders realtime ingevoerd en worden nieuwe kanten van de webshop automatisch aangemaakt in Profit.

CRM Portal


Vinden de rapportages van het accountmanagement in Excel plaats of zijn onjuist onvolledig en worden deze niet dagelijks bijgewerkt? Is er geen duidelijke werkwijze waardoor het inzicht van de verkoopacties ontbreekt? AIMS Improve heeft een standaard CRM-Portal ontwikkeld voor AFAS Insite met volledige koppeling met outlook. U heeft op een pagina overzicht van alle uitstaande verkoopacties, te plegen telefoontjes, forecast, relatiebeheer, openstaande posten en overzicht van de offertes. Het bijhouden en opvolgen van de acties m.b.v. van de verkoopacties is zo een fluitje van een cent voor uw accountmanagers. Indien u meer wilt weten over het verbeteren van uw CRM door middel van ons product neem dan gerust contact met ons op.