OVER ONS


AIMS is opgericht in 1998 en gestart als accountantskantoor en heeft zich ontwikkeld tot toonaangevende organisatie in de financiële detachering en recruitment. Ons fundament is gelegd door een langdurige structurele relatie aan te gaan met onze opdrachtgevers. Met 20 jaar ervaring zijn we breed onderlegd op het gebied van optimaliseren van administratieve processen en het ondersteunen van organisaties.  Of het nu gaat om implementaties van ERP-software, advies, consultancy, verzorgen van managementinformatie of extra inzet van capaciteit.

Ons klantportfolio is minstens zo gevarieerd


Van zelfstandige ondernemers tot multinationals maar ook met een sterk accent in de non-profit sector. Waar het gaat om verbetering en optimaliseren van processen, innoveert AIMS Improve mee. Sinds 2009 zijn wij fan van de software van AFAS. Veel organisaties hebben inmiddels gekozen voor dit krachtige product. AFAS ondersteunt immers elk onderdeel van uw bedrijfsvoering vanuit één geïntegreerd softwarepakket.

Uitsluitend AFAS opdrachtgevers!


AIMS Improve heeft in 2017 besloten om nog uitsluitend voor opdrachtgevers te werken die gebruik maken van de software van AFAS. Dit geldt dus ook voor het tijdelijk inzetten van key-users van AFAS zoals een administrateur, (business)controller, salarisadministrateur, applicatiebeheerder en/of HR professionals.

Vanuit het specialisme van AIMS Improve kunt u als organisatie rekenen op een businesspartner die u maximaal ondersteunt in de optimalisatie van uw bedrijfsprocessen in AFAS.  Zodat u beter kunt ondernemen en werken aan een sterkere organisatie.

Dat vormt in onze ogen de kunst van het succesvol ondernemen. 

AIMS IMPROVE

Tingietersweg 2 | 2031 ES Haarlem
info@aimsimprove.nl
+31 (0)23 5519310